2017. január 20., péntek

Helyzetjelentés

Sziasztok!
Sokat gondolkoztam azon, hogy mit is kellene tennem. Egy bizonyos idő után már nem éreztem azt, hogy jól menne az írás. A részek minősége romlott és a mennyiségük is csökkent, elvesztettem a motivációmat, és most teljes kétségbeeséssel ülök itt. Az előző részhez egyetlen véleményt sem kaptam, a blogot pedig elsősorban nektek szeretném csinálni, ha egyáltalán van még itt valaki, ugyanakkor azt sem akarom, hogy több hónapot kelljen várnotok két rész között. Sokáig gondolkoztam azon, hogy törlöm ezt a blogot, és a másik kettőt is, felfüggesztem az ask.fm-es profilomat és végleg eltűnök a blogger világból, ugyanis nehéz időszakot élek át. Idén érettségizem, a magánéletem sem éli jelenleg a fénykorát, és teljes ötlethiányban szenvedek.
Valamiért mégis úgy döntök most, hogy nem megyek el véglegesen, csak időt kérek. Ha másért nem is, Niall egy jobb történetet érdemel. Amint elkezdődik majd nekem is a nyári szünet, újult erővel térek vissza, és igyekszem majd mindenkit tovább boldogítani, ha még kíváncsiak vagytok rám egyáltalán.
Bocsánatot kérek, egyáltalán nem így terveztem.
Az iskolához pedig kitartást, hamarosan vége. :)
Nonci.xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése